Bloggkoll?

Det här med sajten bloggkollse har jag inte riktigt fattat. Ska man gå in där för att se när de bloggar man läser senast har uppdaterats? Eller ja, klart man ska! Men är det inte enklare att ha en sån liten RSS-rullgardin här uppe i webbläsaren? Så slipper man logga in på någon sida?

Anyway. Jag gick väl med jag också. Eller jag var redan tillagd av någon (eller hur det nu funkar?) men om ni som inte följer min blogg vill ha koll så kan ni klicka på den lilla bildlänken jag la till i menyn här till höger!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker att Bloggkoll är supersmidigt - loggar aldrig ut därifrån (så slipper man nöta om användarnamn och det). Så när jag kommer in på sidan kan det stå t.ex. "20 nya inlägg". Men så kan man välja att få mail också när bloggar har uppdaterats - men det är ju rätt onödigt då en del bloggar varje dag, i stort sett. Och sitta och rensa sin inkorg varje dag är lite tråkigt... Så jag föredrar att gå in 1-4 ggr/dag istället. :)
Men det är ju en smaksak vad man gillar, RSS eller Bloggkoll? :)

2008-02-19 @ 07:20:39
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Madde

Hur skaffar man RSS-rullgardin i webbläsaren? :)

2008-02-19 @ 10:01:44
Postat av: Emma

Madde: i Firefox klickar man på "bookmarks" sen på "subscribe to this page" Sedan får man en meny för varje blogg man lägger där uppe. Kan ju förvisso bli massor med sidor. Men jag har mina favoriter där iaf 5-6 st :)

2008-02-19 @ 11:04:39
Postat av: miss xl

Vad kul nu har jag lagt till dig.

Tycker det är smidigt och man sparar tid :)

2008-02-19 @ 12:50:18
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0