Nya mått

Mätte mig nu på morgonen, men kunde inte väga mig för vågen har slut på batterier så jag vet inte min exakta vikt. Däremot vet jag att det inte är någon direkt nedgång, eller uppgång så med den vetskapen är jag nöjd över måtten som jag ska redovisa nu! Förutom en liten detalj, men det kan ni räkna ut själva ;-P

Midja: -1 cm (-19 cm)
Mage: +2cm (- 17 cm)
Under bröst: -1 cm (-11 cm)
Lår: -2 cm (-7.5 cm x2)
Vader: VÄ -1 cm HÖ -0.5 cm  (-2 cm resp. -1.5 cm)

Som sagt. Plusset där på måttet runt magen var ju inte så kul... Men men, det är väl dags att börja med lite situps igen :-P

Kommentarer
Postat av: Karoline

ja bilden var kanske overkill, men mitt tålamod hade runnit ut för flera timmar sen haha.



bra kämpat!

2008-08-09 @ 11:27:53
URL: http://karoline3.blogspot.com/
Postat av: stephie

va med och tävla i min blogg!

2008-08-12 @ 17:36:26
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0