Ingen inspiration

Orkar inte göra någonting idag. Sov till 08 och gick upp och duschade, sedan har jag bara lufsat runt här i pyjamasshorts och inte gjort ett smack. Kollat lite på OS och crappiga komediserier. Har sovit en timma också, haha. Har nog sovit lite för lite de senaste dagarna så lika bra att ta igen sig. Imorgon ska jag vara på jobbet strax före 06. Fattar inte hur det ska gå. Måste cykla vid halv sex ungefär. Slutar i alla fall tidigt så det är skönt! =)

Ska ta och laga lite köttfärssås och spaghetti om ett tag och sedan blir det nog inte så mycket mer gjort den här dagen. Måste se till att komma i säng vid 22. Det är svårt, jag är ju kvällsmänniska!

Kommentarer
Postat av: pokergirl

Man behöver ha sådana dagar också! Själv har jag arbetat 7-21. sträckläste M thurmonds bok i morse, tala om att jag gjort fel här i livet! men imorgon startar jag på nytt... som om jag aldrig sagt det förr!

2008-08-10 @ 20:31:19
URL: http://pokergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0