Äntligen får jag lägga mig ;)

Tråkig som man är nuförtiden med GI:andet så dricks här ingen alkohol! Jens + polare for just iväg ut medan jag prisade herren. ÄNTLIGEN får jag lägga mig och behöver inte vara social mer... hahaha. Är faktiskt astrött trots att jag sov ganska länge idag. Man har väl vant sig med andra tider helt enkelt.

Så, nu är et alltså sängen som gäller

Zzzz...

Kvällens sista reflektion:
Vad tänkte Blondinbellas tandläkare med när denne blekte tänderna såhär mycket? Det ser ut som någon varit och dragit i reglagen i Photoshop för mycket :-P

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sov gott, det ska jag också göra snart. Det är lite lyxigt att bara vara hemma in lördag kväll ibland :-)



Ps.: jag har flyttat...

2008-08-30 @ 23:46:51
URL: http://activeandhappy.wordpress.com/
Postat av: Lina

Hahaha, jag var alltså inte ensam om att reflektera över att tänderna bländade mig!

Visst är det fint med vita tänder, men när dom blir självlysande så blir det ju bara... pinsamt. :D

2008-08-31 @ 10:56:23
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: anna

Ojsan sa! Hon får nog lite vænnereffekt på den..du vet nær han har blekt tænderna och han blir sjælvlysande:D

2008-09-01 @ 10:29:09
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0