All work, no play

Onsdagens arbetsdag är äntligen över. Kändes som det var mycket idag + att jag var trött så jag var lite seg på morgonen. Imorgon är det kväll och på fredag med... Suuuck. Men vad ska man göra när man blir tillfrågad. Inte så man tokvägrar att jobba när man vet att det är lite folk osv. Eller hur? Man måste ju ställa upp för arbetskamraterna... så de ställer upp för mig när jag ska vara borta i 2 veckor i december ;-)

Idag blir det kycklingsallad till middag. Skall iväg och handla lite grejs till det om ett tag =) Var längesedan så det blir gött det! Men först ska jag byta om från arbetskläderna. Jag har knappt nån tvätt nuförtiden eftersom de enda kläder man använder är jobbkläder + slapparkläder som man drar på sig när man kommer hem...

Well, well.. Cheerio for now!

Kommentarer
Postat av: anna

Det er bara att hugga i en stund till! Det er en period och varar inte før evigt... go for it girl!

2008-08-27 @ 14:54:47
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0