7 bloggar

Linda utmanade mig att göra samma som hon gjorde. Man skall nominera 7 bloggar som man dagligen läser so here they are:

Annika
- Skriver om sin vardag och lägger in lite shoppingfynd då och då. Och så massa foton med sin nya kamera. Det är skoj! :)

Lina - Också lite av en dagboksblogg, den heter ju trots allt Linas Liv :)

Husmusen - Inredningsblogg!

Bloggkommentatorerna - som blivit tristare än i början men det är ju kul att läsa lite skvaller :P

Catya - Underhållning ;P

Karins blogg - Gammal klasskompis som jag lyckades hitta av en slump :)

Kan jag bli smal - En viktblogg

Jag utmanar den som har lust ;-)

Kommentarer
Postat av: Annika

åh vad kul att jag står med på listan ;) Ska anta utmaningen, när jag orkar :)

2008-08-09 @ 19:08:44
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Jag tycker det var kul att läsa att Du hittat en gammal kompis blogg via en slump. Roliga överraskningar på nätet ibland! :-)

2008-08-13 @ 09:01:11
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0