Vilken pärs

Dagens jogging gick okej. Inte lika bra som förra gången men helt klart godkänt. Kände att jag fick kämpa mer idag och fick köra några mantran i huvudet:

Upp med överkroppen, rör på armarna, rulla på foten, lätta steg!

Det är skitsvårt att jogga om man inte vevar på med armarna också. Men ibland glömmer jag av mig och springer med låst överkropp. Då går det inte så bra kan jag säga. Som tur är brukar jag komma på mig själv ganska snabbt!

Men jag tog mig runt idag med!

Nu ska jag duscha och slappa resten av dagen!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hmm du är ledig ganska ofta, vad jobbar du med egentligen? :)

2008-04-15 @ 14:37:40
Postat av: Emma

Fia: Lokalvård.. men jag jobbar (tyvärr) bara 3 ggr i veckan

2008-04-15 @ 14:42:01
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0