Solglas

Tänkte ju som bekant köpa ett par gigantiskt stora solglasögon i år. Men finns det några? Nej. Kan inte ni som finkammar butikerna flera gånger i veckan tipsa mig om var jag kan köpa såna? H&M här i Umeå hade inga sådana där runda som jag vill ha. Ni vet, såna som "alla" har. Såna som kommer göra att Jens skäms ögonen ur sig när vi ligger på stranden i Grekland... hehehe.

I skrivande stund kom jag på att Gina Tricot kanske har?

Dum som jag var beställde jag ju aldrig dem från Ellos för jag var ju snål och tänkte att H&M har ju säkert några skitbilliga. Men som sagt - icke!

Aja - tipsa mig! Och de får helst inte kosta mer än 150 spänn! :-P

Kommentarer
Postat av: Karoline

kolla på vera moda, gina tricot, lindex, kappahl, åhléns, glitter, stadium, team sporta, inter sport osv :P

2008-04-25 @ 18:58:12
URL: http://karoline3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0