Skit ...

Givetvis vägrade både Gossip Girl och One Tree Hill att fungera på xbox:en... så jag har mest zappat runt i ren tristess... Är väl lika bra man går och lägger sig strax så man orkar med morgondagen. Ska upp tidigt som ett as så jag har jobbet avverkat. Sedan ska jag hem och göra en cheesecake och förmodligen sova en stund till. Annars kommer jag väl krevera innan klockan är 20.00.

Måste fasen skura golven imorgon också... Det går ju fort bara man sätter igång. Svish, svish låter det ba' när jag virvlar runt med skurmoppen!

Nu blir det nattmössa!


Kommentarer
Postat av: Vicky

Inga brända skivor fungerar på min dvd, jäkligt surt eftersom jag har massa osedda gossip och heroes-avsnitt :/ Lycka till med fejandet ;)

2008-04-29 @ 23:59:41
URL: http://rocknrose.blogg.se
Postat av: Erika

Kommer samla på mig massa nya avsnitt denna vecka, hinner ju inte kolla nånting på "tv" nu känns det som! Skolarbete upp till öronen och extra körigt på Vissmålen som har öppet hus/familjedag imorn! Heja heja! Men tänk så kul jag kan ha när jag väl får en ledig stund... :-P

2008-04-30 @ 07:58:32

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0