Schtaan.

Ska strax bege mig ner på stan tillsammans med Erika och Linda. Ner på stan förresten, vad dumt det låter när jag bor mitt i stan...

Under tiden sitter jag här och sjunger högt för mig själv till tonerna av Thåström - Brev till10:e våningen. Undra om grannen hör mitt skrålande? Det gör han säkert eftersom vi hör när han spelar gitarr... Nåja, skitsamma.

Jag borde inte shoppa något idag med tanke på min ansträngda ekonomi (pengarna till klippningen har jag sparat sen jag fyllde år i januari...), men det kanske blir nåt litet ändå. Trots allt!

Nä. Dags att fixa till frippan lite.

Cheerio.

Kommentarer
Postat av: Karoline

haha ja jag vet att jag ska träna om min hals är så jävlig, men den skärper liksom till sig under dagen och jag tog det dessutom lugnare än jag brukar :)

2008-04-05 @ 14:59:58
URL: http://karoline3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0