Nya skodon och solglas

Ahhh.. jag är euforisk. Hittade faktiskt efter mycket om och men tre par schyssta och bekväma skor. Betalade endast 198 kr själv också. Hade ju presentkort! Först ut ett par pumps med vädringshål ;-P Tänkte att de skulle vara ganska neutrala men med någon liten utstickande detalj på. Majoriteten av alla pumps hade rosetter och annat skit på sig så de gick bort. Eller så var klacken för smal eller för bred. Dessa blir nog perfekta! Faktiskt sköna att gå i också. Hur det blir efter en kväll på krogen vet jag inte. Tur man har nära hem i alla fall ;-)


Sko nummer två blev ett par nya ballerina. Det fanns ju en uppsjö av sådana skor där så det var svårt att välja. Men jag valde tillslut den bekvämaste och de som inte var helt platta av de två jag stod och velade mellan. Tänkte att jag kommer antagligen gå en hel del i dem i sommar så det är lika bra att vara lite praktisk.




Sist men inte minst blev det ett par tofflor också. Jag har ganska många sandaler och sådär men det är något fel med dem allihop känner jag. De här kändes sköna redan när jag drog på mig dem så de fick självklart följa med hem! De har allt jag behöver. Slejf (eller vad man ska kalla det?) bakom hälen så foten håller sig på plats i skon. Och viktigast av allt - Ingen jävla pinne/snöre mellan tårna. Jag hatar det så det var bra att jag äntligen hittade ett par sköna utan sådan.


Köpte ju faktiskt solglaögon också. Blev inga sådana där riktigt runda som jag hade tänkt, men nära på! Fyndade på Indiska för 59.50 kr! Inte dåligt va! Såg att alla småtjejer hade sådana här stora också. Så det är ni och jag nu kids.... Ni och jag ....

image132


Kommentarer
Postat av: Karoline

snygga skor och snygga brills :D känns som jag också får ta ne trip till skopunkten :P

2008-04-29 @ 16:43:05
URL: http://karoline3.blogspot.com/
Postat av: Lina

Snygga skor - ballerinorna gillade jag massor! Och brillorna var supersnygga! :)

2008-04-29 @ 18:21:19
URL: http://linasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0