Ljuva träningsvärk!

Benträningen igår verkade göra susen. Idag värker skinkorna som aldrig förr! Skall försöka bli lite bättre på att faktiskt köra styrketräning så man bygger upp lite mer muskler i kroppen. Det behövs verkligen!

Har lite värk i magmusklerna också så det märks ju att man inte gör sådant här tillräckligt ofta!

Solen skiner idag också! Hur härligt som helst. Skall gå en promenad senare tror jag. Om jag inte fastnar med något här hemma. Som vanligt ska jag jobba en sväng sedan också. Skulle ha pallrat mig upp tidigt imorse egentligen. Men kaffet höll mig vaken så länge igår så jag kände inte att det var värt det att kliva upp halv sex. Då får man ta smällen av att jobba kväll istället. Men det gör inte så mycket!

Dags att ta på sig lite kläder åtminstone!

Kommentarer
Postat av: Annika

hehe kaffe på kvällen är aldrig lyckat om man vill sova! Härligt med träningsvärk:) Måste bara säga att du har en jättesnygg design på din blogg!

2008-04-18 @ 10:36:45
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Lina

Jadå, jag syr en hel del faktisk. Du kan alltid titta i kategorin "lina syr" längst upp på sidan, där finns något iaf och du är nyfiken.

2008-04-18 @ 11:28:11
URL: http://linaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0