Ljuuuuva värme

Åh så härligt varmt det är ute! Idag har jag slitit fram mina ballerinas från garderobens djupaste hörn. Jag inser dock att jag behöver nya. Men jag har presentkort hos Nilson Group så något nytt ska man väl ändå hitta. Blir antagligen Skopunkten så jag kan handla 3 och betala för 2!

SItter och äter lite honungsmelon för tillfället och skall snart ta tag i berget med kläder som skall vikas. Hatar fasen det. Det är drygt att ta tag i även fast det går undan när man väl sätter igång. Det är som att plocka ur diskmaskinen. Man drar på det in i det sista, men när man väl står där och plockar så tar det knappt 5 minuter.

Så, det är väl lika bra jag masar mig iväg till tvättkorgarna ...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Kul! Jag tycker faktiskt också mest om den! :) Hoppas tvättningen går bra!

2008-04-22 @ 15:59:54
URL: http://spraka.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-22 @ 16:05:57
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Louise

Hej, missa inte att ta del i "It's fun to run"! Vi ska se hur långt vi kan springa tills sommaren börjar! Kom igen nu & ha en underbar dag

2008-04-22 @ 18:10:15
URL: http://www.crashbooombang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0