Latmask

Sitter fortfarande i morgonrocken och klickar mig fram på diverse bloggar, träningsdagboken, kollar resor och annat. Borde egentligen ha börjat med städningen redan men icke. Men det går väl rätt fort bara man sätter igång förstås. Angående träningen så blåser det ute så det får bli inomhus idag igen.

Har fasen träningsvärk i baken och baksida lår igår efter benböjen. Aj aj. Märks att man inte gjort något sådant på länge.

Nu ska jag bara kolla en sak till sedan måste jag börja göra nytta så jag slipper stressa.

Kommentarer
Postat av: Kakan

ah, varför göra det man kan göra i morgon idag? ;-P
Jag ska svara på ditt mejl, har inte bestämmt mig än bara haha. Lite av en velpotta jag. Vet nämligen inte om jag ska byta namn på bloggen innan... ehhh. ja jag funderar som sagt ;) ha en bra dag då =)

2008-04-08 @ 12:48:39
URL: http://frontseat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0