Hallå!

Inatt har jag sovit jättebra för en gång skull. För er nya läsare så har jag lite problem med att somna och vaknar ibland på nätterna flera gånger. Men inatt sov jag hela natten ända fram till 07.00 då jag vaknade till lite, men somnade om! Fick sova sju timmar i natt i alla fall, och det känns ju ganska lagom. Ibland blir det bara fem timmar och då är man inte helt alert dagen efter...

Idag ska jag ta och träna lite. Har inte bestämt mig för vad ännu. Solen skiner idag med så det vore ju på sin plats med jogging kanske. Men jag skulle behöva komma igång med styrka också.

Annars måste jag dammsuga och byta sängkläder.

Vilken hemmafru jag är :-P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: jaa de var super skönt att bli lite vårfin i håret..=)

2008-04-17 @ 09:40:18
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Jennie

Svar: Tack så mycket :)

2008-04-17 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0