Fortfarande smärta!

Har fortfarande grym träningsvärk i baksida lår idag. Vette fasen om mina ben klarar att jogga alltså. De känns grymt tunga i alla fall. Det är fortfarande så jag knappt kan sätta mig ner på en stol utan att måsta ta emot mig. Ja ni vet hur det kan kännas! :-)

Jens ska på återträff med sin högstadieklass ikväll. Själv ska jag sitta hemma och se på tjejfilm har jag bestämt. Skönt.

Undrar om man skall våga sig ner på stan idag. Det lär ju vara packat med folk. Mitt på dagen igår var det ju fan människor överallt så jag vet inte om det är värt det. Solen skiner ju dessutom så kidsen sitter väl på apberget som packade sillar också. Men jag får se vad jag gör. Beror väl på hur rastlös man blir!

Vad gör ni i helgen? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0