Ev. tidig morgon och för korta gardiner.

Jag vet inte om jag kommer lyckas släpa mig upp råtidigt imorgon för jobb. Men det kanske är smartast så man har fredagkvällen till att göra annat på! Laga god fredagsmat för att ta ett exempel! Får helt enkelt försöka. Sätter klockan på 05.30 i vanlig ordning.

Satte upp nytvättade gardiner nyss i vardagsrummet. Och de har krympt! Trots att jag tvättade dem på 30 grader. Det är panelgardiner som skall hänga ner till golvet. Men nu slutar de nog 4-5 cm ovanför golvet istället! Störande. Men men, det får funka. Man tänker väl kanske inte så mycket på det efter ett tag.

Skönt i alla fall, med lite vår i lägenheten. I köket har jag vita tunna gardiner. Känns ljust och fint.

Nu skall jag fortsätta kolla på Skipper ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack :D
sry att jag svarade så sent, såg inte kommentaren förens nu :O

2008-04-03 @ 22:01:13
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Vanadesse - Designing Everyday Life

Störigt medgardinerna då, tror du itne att de töjer sig lite om du tvättar de igen sen och drar lite i dom?

2008-04-03 @ 22:13:27
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0