Det var den dagen...

I vanlig ordning hände inget speciellt i min trista värld. Förutom att jag blivit frestad överallt känns det som. En som arbetar på kontoret där jag städar frågade om jag ville ha chokladen som var kvar i köket till exempel. Nej tack sa jag men sneglade lite på den då jag svishade förbi med moppen. Men det gick bra. Jag stod pall!

Imorgon blir det jogging, om det inte är lika pissigt väder som idag förstås. En dålig ursäkt, jag vet. Men jag ids inte ge mig ut för att flåsa banan runt när snön piskar en i ansiktet och blåsten gör att man har sjukt vindmotstånd. Nej då stannar jag inne och kör crosstrainern istället!

Skall även städa undan lite här och fara för att köpa en present till Jens! För han fyller ju faktiskt år på onsdag. Det blir tacos till middag och tårta står även på beställningslistan :-P

Lika bra man går och lägger sig så man hinner göra allt man ska imorrn!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0