Äntligen

Huvudvärken höll i sig hela dagen igår så jag orkade knappt sitta upp. På kvällen pallade jag inte ens att titta på TV för det var för högt ljud. Jag la mig i sovrummet, släkte alla lampor och försökte sova. Det gick inte heller för det kändes som någon stod med en slägga och försökte slå sig ut genom pannan.

Till slut lugnade det ner sig så pass att jag kunde sova i alla fall. Och idag är det som tur väck! Hatar att somna med värk och vakna med den fast man tror att man sovit bort den.

Nåja. Idag ska jag testa Blossom-DVDn. Sedan jobba. Måste fundera på vad jag ska köpa till Jens i födelsedagspresent också. Alltid samma gissel :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0