Ladda, ladda, ladda

Sitter och försöker peppa mig själv till att gå på spinningen kl. 12.15. Tänk vad skönt att ha träningen överstökad innan lunch! Kanske skall börja med att rota fram var träningskläderna är också, det kan ju vara en fördel. Känns konstigt med spinningen nu, bara för att man varit borta på tok för länge. Men det reder ju upp sig efter ett par gånger, då är man med i matchen igen :-)

Idag känns som en bra dag. Nästan som en nystart! Det enda som smolkar min bägare är att höstvädret med regn och allt vad det innebär verkar vara här för att stanna. Nej, nästa utlandsresa har redan tagit form i huvudet!

Hej på er

Update: Ah vad skönt det var att träna idag. Kände mig sjukt stark och orkade vrida på motstånd som aldrig förr. Jättebra pass och bra musik. Då blir ju allt genast mycket roligare :-) Känner mig supernöjd efter 45 minuters effektivt cyklande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0