Afro Power Dance

Imorse sov jag fram till halv 11 då spinningen egentligen började. Tog mig i kragen och gick på Afro Power Dance kl. 15.00 istället. Och det var väl helt okej, men jag tycker nog att BodyJam och t.ex Zumba är mycket roligare träning. Dock rätt skönt att träna barfota! Man stärker ju alla små muskler och leder i foten. Men svettigt var det vill jag lova. Det droppade från pannan!

Nu ska jag duscha och sedan äta en välförtjänt middag i form av kyckling, ris och currysås!

Trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Erika

Duktig du är!

2007-09-15 @ 17:25:04
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0