To do

Dagens to do:

Shoppa det ena och det andra
Handla mat
Gå på systembolaget
Städa

Laga mat
Duka
Duscha och sminka mig
Ta emot folket.

Ikväll är det middag med tillhörande festligheter som gäller på Västra Esplanaden. Om ni genom ett fönster ser några människor som ohjälpligt viftar med armarna i luften eller springer fram och tillbaka så oroa er inte. Det är bara hos mig som vi spelar Wii! Ja just det, vi köpte alltså ett Nintendo Wii i förrgår! Ett sjukt bra köp. TIll och med den värste spelhataren skulle inte kunna motstå.

Dags att bege sig in på stan. Snabba ryck!!

Cheerio!

Kommentarer
Postat av: Emma

Dukar du till mig med? Bra!

2007-10-27 @ 14:13:28

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0