Skärpning!

Alltså ibland undrar jag vad det är med mig. Jag har fortfarande inte pluggat någonting idag. Okej, det kanske inte behövs sååå mycket i och med att jag redan läst ut kapitlet i boken om äktenskap etc samt varit på föreläsning om det för ett par veckor sedan. Så uppgifterna lär jag ju kunna lösa ändå. Men jag har ändå sjukt dålig diciplin. Hittar hela tiden andra saker att göra. Suck. Kan tilläggas att jag fortfarande inte fattar mycket om det här med lagfarter och pant-tjafs heller. Men det kanske löser sig imorgon. Vem vet.

Tränat har jag i alla fall gjort. i 40 svettiga minuter. Skönt. Måste ta tag i det där igen. Men det lär inte bli mycket den här veckan heller eftersom faderskapet kommer på fredag, mitt på dagen förmodligen. Och innan dess måste jag försöka få råtthålet respektabelt. Nåja, ett pump-pass ska jag i alla fall få in, imorgon eller på torsdag.

Idag blir det kyckling med lime och grönsaker till middag och så ska jag förbereda en tonfisksallad tills imorgon så jag dels slipper värma någon mat och dels slipper betala dyr lunch på uni.

Ja sådant där som involverar att laga mat och fixa - där har jag minsann motivation. Allt för att "slippa" plugga.

Ja jävlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0