ÖVER!

Äntligen är 4 av 13 seminarier avklarade. Skönt, skönt. Nu bestämde vår basgrupp att vi ska ta ledigt i några dagar för att sedan köra igång igen. Det var vi värda efter två stycken grymma redovisningar som av läraren blev titulerade med "text book-example". Inte så dåligt med andra ord!

Skallen håller på att sprängas idag dock. Borde ha promenerat från uni men jag orkade inte. Ville bara hem så fort som möjligt. Överväger dock träning ikväll, men jag vette fan... Kanske mer motiverad till lunchpass imorrn och på fredag. Bara jag får in 2 pass den här veckan så ska jag vara nöjd med det. Men kanske promenad...

Men uu 7th Heaven på kanal 5... mohaha.

Hej!

Kommentarer
Postat av: sanna

Heja Emma, du är duktig. :D

2007-10-10 @ 16:39:31
URL: http://blogthing.wordpress.com
Postat av: Ivana

Grattis!!! Måste kännas otroligt skönt!

2007-10-10 @ 17:34:35
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0