Opeppad

Fasen vad opeppad jag känner mig på att sätta mig i Universum och åter gå igenom seminarierna inför imorgon. Dessutom har våran basgrupp helt plötsligt fått en till medlem som inte har gjort något hittills. Får hoppas att hon pluggat hemma i helgen så hon har något att komma med... Samt att man slipper sitta flera timmar idag bara för att sätta in henne i allt... Jag orkar inte!

Grin, grin, grin.

Jag längtar tills på onsdagkväll då det här är över.

Ps. Givetvis glömde jag redan efter 2 sekunder när bussen går till Universitetet. Så nu måste jag söka om... Nygatan - Universum kl. 10.16, sådärja. Alldeles som att jag skulle orka gå idag? Skulle inte tro det ...

Hej!

Kommentarer
Postat av: Joanna

vadå slutar din kurs på onsdag redan?

2007-10-08 @ 11:25:58
Postat av: Joanna

ja ganska störigt med det där grupparbetena..när vi hade seminarium förberedde sig jag och en annan tjej alltid innan..sen satt alla andra där och skrev av typ=P folk..

2007-10-08 @ 11:26:51
Postat av: Emma

Joanna: Nej, men de första seminarierna i alla fall ;)

2007-10-08 @ 12:59:05
Postat av: Ivana

Håret blev ju bra! Får hoppas att mitt hår har samma tur för jag har verkligen inte råd med några lyxbesök hos frisören!

2007-10-08 @ 15:04:31
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com
Postat av: Katja

Jobbigt med grupparbete tycker jag! Man måste ju anpassa sig till alla andra hela tiden och alla kanske inte alltid bidrar med lika mycket. Trist!

2007-10-09 @ 12:22:19
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0