Nära döden

Förresten så måste jag berätta om mina två otursmoment som inträffade idag.

Nummer 1: Jag blev inlåst på toaletten på Träna och kom nästan inte ut igen. Bara tack vare att alla i hela omklädningsrummet hjälpte så gick låset tillslut att vrida om igen. Kan erkänna att jag blev lite pressad där ett tag.

Nummer 2: På väg hem från träningen så passerar jag Tegsbron och skall gå över övergångstället vid Comfort Möbler/Thulehuset. Jag får grönt och börjar gå över efter att ha sett mig om i och med att de som får svänga höger också har grönt. Helt plötsligt kommer en medelålders kvinna i rasande fart på min vänstra sida och hinner i sista stund svänga in i den andra filen istället för att köra över mig. Det var otrevligt. Hon tittade bara surt på mig när jag gav henne fingret. Idiot. Alldeles som att det var jag som gjorde fel liksom. Hon var lätt värd ett FUCK YOU.

Jag skulle fan ha tagit registreringsnumret och anmält henne. :-P Aja, adrenalinet fick ju pumpa lite extra i alla fall. Men det var som allt gick i slow motion även fast det var över på 3 sekunder.

Hade ju varit lite trist kanske, att bli påkörd.

Nu: schtaaan

Kommentarer
Postat av: joanna

shit vilken panik man får när man blir inlåst på toan=(

2007-10-25 @ 17:28:02
Postat av: Katja

jävla bilägare, tror dom får köra som dom vill!

2007-10-26 @ 09:41:56
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Lina

Klart skatan skulle ha fingret, what else?!

2007-10-26 @ 09:49:51
URL: http://linasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0