Lite effektiv i alla fall.

Imorse kl 8.20 tog jag en rask promenad till ICA på Teg för att införskaffa frukost. Eftersom jag tyckte att jag var så hurtig belönade jag mig själv med en matlåda som hade rosa lock och ett nummer av Fitness Magazine (som också var rosa). :-P Det var frestande med kanelbullarna och baguetterna som låg där och doftade nybakat över hela butiken... Men nej. Inget sådant.

Sedan travade jag hem och satte efter frukosten igång med de tråkiga föreläsningarna i associationsrätt. Nu har jag dessutom, likt den hemmafru jag är, förberett middagen. Kycklingen står och marineras i yoghurtmarinad i kylen och skall där förbli i ett par timmar. Recept och ett utlåtande kommer antagligen senare!

Jag funderar på om jag skall vara så pass spänstig imorgon att jag promenerar till universitetet? Hem skall jag i alla fall gå är det tänkt. Jag får se ... hittills har jag ju gjort allt jag tagit mig för.

Egentligen känner jag nästan för att träna ikväll, men det blir inget av med det. Imorgon däremot! Hur kan man ha så är mycket energi? Måste vara för att man inte har så mycket att göra på dagarna förutom att läsa lite till Jöken.

Cheerio!


Kommentarer
Postat av: Ivana

Tack så mycket för receptet and keep them coming! :)

2007-10-03 @ 15:19:47
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com
Postat av: Katja

Rosa är alltid bra! :)

2007-10-03 @ 20:21:41
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0