Hepp hepp

Ett antal pluggtimmare senare är jag speedad på svart kaffe och samtidigt helt mentalt utmattad. Skall bli skönt att träna Body Jam sedan, om det nu blir av. Men det tror jag nog. Om inte annat blir det ju pump imorgon ändå. Jag gick i alla fall både till och från universitetet idag, en prestation i sig med den tjocka lagboken på ryggen. :-P

Jag har även kommit på att min träningsdagbok kommer rubbas nästa vecka tack vara heldagar fyllda med hjärntvättande seminarier. Ingen lunchspinning på tisdag bland annat. Jag måste vara duktig på att promenera till och från saker istället och köra hårt i slutet av veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0