Ha!

När jag ändå var i farten drog jag några tag med dammsugaren i vardagsrummet också. Skönt! Det blev dessutom en liten ommöblering när ångan var uppe. Nice.

Nu ska jag belöna mig själv med nåt gott och sedan blir det Idol och Ugly Betty för hela slanten.

Spinning imorrn? Jaa, jag tror fan att jag måste. Kliar redan i kroppen.

Dagens låtar:

Bon Garcon - Freak You
Explosions in the Sky - Your hand in mine
Johnny Cash - Highwayman
Jimi Hendrix - All along the Watchtower
Frou Frou - Must me dreaming

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0