Det var den dagen det.

Dagen har flutit på bra. Imorse tittade jag som sagt på en videoföreläsning som behandlade ämnet köprätt och konsumentköprätt. Efter det tog jag mig i kragen och gick trots allt på spinning, vilket jag inte ångrar ett dugg. Skönt att få upp lite puls!

Till middag blev det Lax med saffransgrönsaker som var jättegott och nu sitter jag här och skriver massa dravel och läser på olika forum.

Träningsvärken har smygit sig på mer och mer under dagen. Bröstmusklerna är så pass ömma att jag knappt han lyfta armarna över huvudet. Samtidigt är det ju skönt, så man vet att man har ansträngt sig, hehe. Kanske blir det ett till BP-pass i veckan, eventuellt på söndag. Helst vill jag hinna med ett BodyJam också och Erika ville nog spinna någon dag. Allt tänker jag inte göra men något till pass eller två är planen. Imorgon blir det dock bara en promenad.

Beställde f.ö alldeles nyss en ny sport-BH från Hogengård. Hoppas den passar! Är verkligen i behov av en till. Hoppas leveransen är snabb också :-)

Nu lite TV och sedan säng.

Kommentarer
Postat av: Madde

Recept bitte ;)

2007-10-02 @ 22:34:05
Postat av: Ivana

Mumma, saffransgrönsaker lät hur gott som helst!

2007-10-03 @ 00:12:03
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com
Postat av: Katja

Jag ska snacka lite skit med dig på msn ikväll! Ba så du vet ;)

2007-10-03 @ 12:35:06
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0