Det märks att man börjar bli äldre

Då baksmällan håller i sig även på måndagen. Bakfylla kanske var att ta i. Men jag är lite skakig, trött och allmänt mosig i huvudet idag också. Internet funkar inte som det ska så jag kan inte kolla på några videoföreläsningar utan att det hackar utav bara fan. Man får inget som helst sammanhang. Får läsa i böckerna istället och erkänna att jag inte pluggat tillräckligt imorgon på basgruppsträffen. Det kommer nog gå bra ändå!

Det känns som att jag inte kommer orka träna idag heller om jag inte mirakulöst skulle få för mig att gå på spinning 35 sedan. Men det är inte så troligt även om det hade känts som ett lagom långt pass på de där ålderdomliga cyklarna. Spinningen är inte lika tillfredställande längre tack vare osköna cyklar. Men man kanske vänjer sig vid sämre standard.

Inatt läste jag ut Stenhuggaren och somnade nog inte förrän framåt 03. Dessutom sov jag sjukt dåligt. Så helst vill jag bara lägga mig och sova nu igen.

Men det får bli lite frukost istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0