Damn

Internet funkar fortfarande inte som det ska. Vi hatar er T3, bara så ni vet. De behagar inte ens ringa upp när man ber om det. Bra service, nej. Nu surfar jag via 3G istället, långsammare men det är ju åtminstone stabilt.

Jag har åtminstone lyckats läsa 10 sidor till i Civilrätt idag. Bara 10 återstår av familjerätten. Tänkte träna BP sedan, men nu vette tusan. Vänster sida av halsen/svalget bränner oroväckande och ena halsmandeln är svälld... Te hjälper inte. Så är det värt att riskera? Kanske bara gå en promenad istället. Eftersom jag är så bra på det liksom (ironi).

Ähhhh....

Kommentarer
Postat av: Ivana

Hoppas T3 skärper sig & att du kryar på dig lagomt till helgen! : )

2007-10-24 @ 22:22:00
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0