ÄktB, ÄB, SamboL, KKL & AvtL

Förkortningar och åter förkortningar ... jag blir helt yr. Idag gick det dock bra fast dagen var lång och jag var extra grining när jag kom hem. Imorgon är en till dag med förkortningar och "... i enlighet med  6 §  i AvtL så"-meningar.

Jag tycker det är intressant och väldigt nyttigt att kunna, men min tidigare motivation vill inte riktigt infinna sig. Men förhoppningsvis kommer den tillbaka så fort PMS-käringen från helvetet har släppt taget om mig.

Just nu vill jag mest bara trycka käften full med choklad och polarkaka med massa ost på. Samt skölja ner med ett en liter o'boy. Men det blir inget. Faktum är att jag i princip inte druckit annat än kranvatten i 2,5 vecka, förutom te (och ett glas vin). Ingen läsk eller juice. Inte ens mjölk. Min kropp borde vara relativt utrensad på slagg nu kan tyckas. Och bara jag kan springa ifrån den här tillfälliga trötthet som kommer med den månatliga röda helvetesveckan så är jag fit for fight igen. Jag måste bara stå emot lite extra n å g r a dagar till. Tills dess undviker jag brödhyllan på Homebuy.

Imorgon börjar jag 08.15.
Jippie!

Kommentarer
Postat av: Struntlillstrumpa

Pluggade juridik i våras. Tyckte det var jätteintressant, så jag blir nästan lite avundsjuk :) Pluggar psykologi denna terminen (som är mitt huvudämne och såklart också intressant)

2007-10-10 @ 00:02:36
URL: http://struntlillstrumpa.wordpress.com
Postat av: Joanna

Haha Hälsohitler och PMS-kärringen från helvetet, tror du behöver en exorcism snart för att driva ut alla andar du har;)

2007-10-10 @ 08:31:29

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0