Ähhh...

Jag sitter här i morgonrocken. Imorse när klockan ringde kände jag mig pigg efter 7 timmars sömn. Men sedan fick jag för mig att slumra 5 minuter till bara för att det var skönt och vips så sov jag till 09.15 istället. Bra drag. Nu har jag missat massa värdefulla pluggtimmar. Jag hade ju tänkt träna 12.15 så nu kommer det säkert inte bli något plugg förrän efter det om jag känner mig själv rätt. Well, tur att det inte är så mycket kvar att gå igenom. Så jag hinner ju.

Jag har inte tvättat mitt hår sedan i lördags heller så det känns som jag vill duscha INNAN jag ens går och tränar. Normalt? Förbannade hår, det har vant sig att bli tvättat varje dag. Not good.

Jaja, frukost i form av ägg.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0