Stelt

Haha. Idag är jag en aning mör efter gårdagens spinning. Märks verkligen att man inte varit där på ett tag. Jag har dessutom märkt att jag periodvis (på senare tid) lätt får sendrag/kramp i vaderna, eller är på väg att få det. Oavsett om jag tränat eller inte + stretchat... Googlade lite och det kan bland annat bero på kaliumbrist eller magnesiumbrist. Men också vätskebrist. Men nja.. jag dricker ju massor.  Vissa tjafsar även om diabetes, men jag har inga andra symptom för det så det kan nog uteslutas :-P

Får använda mig själv lite som försöksperson helt enkelt. Bananer innehåller mycket kalium. Får prova att äta mer såna kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0