Hemma igen

Efter en riktigt jobbig bussresa kom jag äntligen hem. Fy fan för att åka buss när man är lite småbakis och vägen är sjukt spårig så man hoppar upp och ner på sätet hela tiden. Efter fyra timmars studsande känner man sig lite lätt mör.

Helgen var hur som helst bra! Festen igår vart riktigt rolig och vi dansade fötterna av oss på ett fullpackat Oscar. Vilken grej. Mer sådana roliga fester tack! Jag, Ulle, Sara och Henke ramlade väl i säng runt 5-snåret. Då var man duktigt trött. Vaknade upp med en värkande handled efter min och Henkes snygga vurpa utanför Nordea. Det enda smolket i bägaren. Fan att gatan skall luta åt fel håll just där!

Imorse (eller ja... vid 12...) hämtade Erik mig hos Sara och vi drog på Max och köpte med oss "flöt-maten" hem och roade oss sedan med Jönssonligan på TV1000. Lätt värt. Dessutom fick jag skjuts till bussen sedan också! Bäst-Erik!

Nu känns det som det blir till att sova snart. Imorrn är det måndag. Vilket innebär plugg!

Kommentarer
Postat av: Katja

Låter som om du haft en bra helg i S-vall ;)
du var lite inne på rätt spår där, men man ska inte hänga kläder på den i alla fall! :)

2007-11-27 @ 12:19:33
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Katja

Duktig du är ;)

2007-11-27 @ 17:14:45
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0