Fredag.

Idag har jag inte gjort ett smack förutom att tömma och fylla diskmaskinen igen :-P Dessutom har jag mensvärken från helvetet på besök och det är ju alltid lika trevligt. Nu ska jag kika på Postkodmiljonären och Idol, som den torrboll jag är.

Jens ser ut som som en hamster med tennisbollar i kinderna efter gårdagens operation. Hehe. Det är synd om honom som är så svullen så han ser helt vanställd ut. Men jag kan inte hjälpa att jag fnissar lite (nästan) varje gång jag kollar på honom.

Nu Postkod.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Själv har jag gått fram och tillbaka i tvättstugan sedan klockan typ 12... Snart ska det sista hämtas. Usch. :P

Jobbigt med mensvärk. Jag har turen, peppar peppar, att aldrig få någon.

Trevlig helg!

2007-11-09 @ 19:38:02
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0