En bra vecka

Det har varit en bra vecka - hälsomässigt. Nästan inget sockrigt har snuddat vid mina läppar. Ganska många clementiner däremot. Det har även varit en rätt bra vecka pluggmässigt med. Har hunnit med en del föreläsningar och svarat på rätt många seminariefrågor. Imorgon skall vi lösa det hela tillsammans. Jag har sett på föreläsningen i skadestådsrätt idag så jag känner mig ganska garderad! Jag har dock redan ångest över tentan i januari. Och känner jag mig själv rätt kommer jag börja hårdplugga alldeles för sent, i vanlig ordning. Jaja... den dagen, den sorgen.

Känns som kommande dagar kommer gå alldeles för fort. Jag måste hinna läsa en del innan jag åker, eftersom det inte kommer bli så mycket pluggat i Sundsvall. Sedan ska det tvättas och bestämmas vad man ska ha på sig på festligheterna. Det är jobbigt. Kommer garanterat resultera i en alldeles för fullpackad väska. Hur ska man kunna veta vad man kommer känna sig snygg i på lördag redan på onsdag? Well, dagens i-landsproblem! Dessutom måste jag hinna röra på mig en aning så man inte blir helt uppstoppad av all mat man kommer bli itvingad av släkten. Får kompensera det med lite (eller ganska mycket) discodans till helgen kanske.

Nja, man kanske skulle röra på fläsket lite idag med? Undra när min träningslust kommer infinna sig igen? Satsar på nystart efter att jag kommit hem tror jag.

Dagens låt: Doris - Did you give the world some love today, baby?

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag är också bra på att plugga sent ;) Huvudsaken man klarar de! :)

2007-11-19 @ 22:02:33
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0