En aning produktiv

Trots att jag sov ganska länge har jag hunnit med att anteckna mig igenom en videoföreläsning i utsökningsrätt. Spännande värre. Dessutom fick jag ett ryck och har nu rensat upp Jens gamla ölburkar och vinflaskor sedan festen han tydligen hade i lördags. Det kan ju inte stå på bänken i evigheter. Någon måste ju städa.. hint hint...

Sedan ska jag laga kyckling och kasslergratäng! Nytt recept, får se om det blir ätbart! Men det blir det nog. Svårt att misslyckas med.

Jag behöver nya böcker. Kanske något att önska sig i julklapp? Kommer ju antagligen ha ganska mycket tid över till att läsa efter januari om det vill sig illa. Annars vet jag inte vad jag önskar mig, förutom en crosstrainer (haha, I wish..) och ett presentkort på Make Up Store. Jo! En brödpensel också...

Julbaka ska jag göra nästa vecka tror jag. Pepparkakor och lussebullar får det bli. Och vi ska inte äta upp allt på en gång.

Sjukt vad snabbt 2007 har gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0