En aning plugg, men mycket slapp

Gick till skolan idag med förhoppningen om att det skulle klarna en hel del. Men det blev inte så mycket nytt som jag önskade. Det var bara jag och Jim där (2 av 5 möjliga alltså). Vi körde igenom arbetsrätten och skummade lite kring straff- och ersättningsrätten. Sedan kom vi fram till att det nog är bäst att ta det tillsammans med resten eftersom vi båda kände oss lite yra på området.

Kom i alla fall fram till att vi ska plugga lite gamla tentor innan jul så man har lite kött på benen i alla fall, så att det kanske går in info lättare efter jul och nyårshelgen. Då det är plugg på allvar som gäller. Känns bra att göra bort lite innan också. Var och hämtade ett par gamla tentor på institutionen dessutom. Både för helfart och halvfartsgruppen. På tentan kommer vi förresten få ha med oss i princip vad vi vill (böcker, lagbok, anteckningar... you name it), förutom dator :-P Men frågorna kommer vara sjukt omfattande också. Och jag tippar att jag för första gången någonsin kommer måsta sitta de där 5-6 timmarna man har på sig under en tenta.

Nog om det! Hem kom jag i alla fall redan klockan 12.00. Jag åt lunch, jag surfade, jag pillade i Photoshop CS3 (ja jag vet, jag är väl den sista på jorden som nyss skaffat det). Sedan blev det så småningom kväll och middag med tillhörande serier. Dessutom slet jag med mig Jens ut på en kort kvällspromenad. Så det blev i alla fall två promenader idag. Det är bra!

Imorgon blir det tvätt klockan 07.00 och då ska jag också passa på att gå ut en sväng. Gick ju bra förra veckan liksom.

Nej nu har jag roat er med ett tillräckligt långt inlägg för att vara den här bloggen! :-)

Dagens låt: Jettie - Levitates

Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0