Det var den dagen.

Träningen blev faktist av, otroligt nog. Nu känns det inte lika motigt att försöka komma tillbaka i fas nästa vecka. För innan dess lär jag inte lyfta så många fingrar!

Nu är jag trött och skulle nog kunna somna, så egentligen borde jag väl försöka direkt! Innan man blir övertrött och ligger och vrider sig halva natten igen.

Förresten hittade jag vår nyckelring med tvätt- samt lägenhetsnyckel. I en blå IKEA-kasse längst ner i garderoben låg den, och legat där sedan förra vintern. Äntligen kan man boka tvättid på normalt vis igen utan att måsta sätta dit massa lappar! Lyckan är total.

Och ja - mitt liv kretsar kring tvättdagarna. På riktigt.

Dagens låt: The Strokes - Trying Your Luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0