Ah, tja.

Jag håller på att planera årets julkort. Haha!  Man måste ju vara ute i god tid. Förra årets vart väl inte direkt skitsnygga om man säger så, men i år skall det bli annat. Det måste inhandlas en del grejer som jag egentligen inte har råd med... så som färger med mera. Jag funderar på tuschpennor för enkelhetens skull :-P Men några roliga stämplar och kanske lite färggranna band vore något. Svårt. Jag har ingen plan hur de skall se ut än. Men det löser sig.

Nu vräker snön ner. Hoppas det får ligga kvar i alla fall så det inte blir sådant där tråkigt slask igen. Suck. Om 1,5 månad vänder det igen... och börjar bli ljusare ute. Jag längtar redan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ojoj just det ja... julkorten, dom hade jag helt glömt bort. jag är som dig jag gör mina själv jag med. har dock ingen aning alls om vad jag ska göra iår. förra året tror jag att jag skippade dom helt. haru nå bra tips?!

2007-11-07 @ 23:19:21
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: Ulrika

Önskar att jag hade tid att göra egna =) Men jag köpte handgjorda på www.junielle.se. Riktigt fina faktiskt. =) God Jul!

2007-11-20 @ 10:50:07
URL: http://junielle.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0