-5 grader

Är vintern här på riktigt nu? Stora snöflingor har fallit ner mot marken idag och det är lagomt kallt för att det skall få ligga kvar. Hoppas! Vill inte ha någon slask! Kan det bli en vit jul i år?

Idag skall jag försöka gå en promenad igen. Men först måste jag ta itu med några videoföreläsningar i straff- och ersättningsrätt. Brottsbalken min vän... som jag längtar efter att plöja igenom dig...

Jag har en känsla av att det kommer bli en relativt trög dag. Men men, bara att bita ihop antar jag!

En vecka kvar till Sundsvallsresa och jag har gjort ett preliminärt schema för vilka jag ska umgås med när. Värt.

Cheerio

PS. Det senaste i bloggvärlden måste vara att man gör vissa ord feta... DS

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, vintern är tydligen här. Inte nog med att det är kallt som fan i datasalen (man kan inte klaga på luftkonditioneringen iaf) så är det ännu kallare ute! brr!

2007-11-15 @ 20:53:53
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0