Mätt och belåten

Det blev inget regn idag trots tunga moln. Hemma hos Lotten bjöds det på tårta och sedan bjöd vi ut henne på middag. Valde att gå på indisk restaurang vilket var en fullträff.

Nu är man mätt och stinn. Har pratat lite med min käre far i telefon. Han satt på balkongen hemma i Sundsvall och beundrade det nylagda balkonggolvet :-P Är ju bra med lite uppdateringar ibland, hehe.

Imorrn börjar allvaret. Känns lite ångestladdat såhär den sista lediga dagen för denna sommar. Förvisso jobbar jag ju bara till den 12:e augusti, så lite sommar får man väl uppleva i alla fall. Och egentligen händer det ju mest grejor på helgen. Alla andra jobbar ju också liksom. Ska bli skönt med lite pengar igen. Har ju levt som en parasit i ett par månader nu.

Skall ta fram lax så jag kan fixa matlåda tills imorgon nu. Får bli något enkelt tror jag.

Cheerio

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt ändå att börja jobba! Och ännu skönare när pengarna kommer in på bankkontot... =)

2007-05-27 @ 20:28:42
URL: http://nyanser.blogg.se
Postat av: Jenny

Hoppas första dagen på nya jobbet gick prima! Lycka till med resten! :)

2007-05-28 @ 11:05:02
URL: http://nenys.wordpress.com/
Postat av: Ivana

Äsch, man får inte glömma att man inte jobbar dygnet runt & dessutom är det betydligt tråkigare att vara ledig när alla andra jobbar. Sånt tröstar jag mig med när jag inser att jag inte kommer vara ledig hela sommaren :)

2007-05-28 @ 14:31:17
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Emma

Jenny: thnx :D gick ju bra som du kan läsa i mitt senaste inlägg :D
Ivana: Det är sant det! :)

2007-05-28 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0