Fredag, marknad och yra

Det är fredag idag, och även Brännbollsyran. Jag kommer förmodligen inte orka pallra mig iväg för att titta. Inte heller supa på Fysikgränd med alla studenter. Shit så gammal jag känner mig! Istället tänkte jag kolla in Björkstamarknaden, köpa ett par munkar och ta det lungt ikväll. Imorrn kanske det blir nån slags fest istället. Johan & Linda kommer till stan. Men jag vet inte om något är planerat tillsammans med dem. På dagen imorgon skall jag, Erika & eventuellt Nina åka till Häggströms Modehus och kika lite. Får se om man kommer hem med någon fångst.

Foten är fortfarande fucked up. Men jag tror bestämt det känns lite bättre ändå. Har det inte gått över under nästa vecka kanske man måste kolla upp den. Att gå till doktorn är ju i vanliga fall inte min specialitet. Härdar hellre, dum som man är!

Dagens låt: Joe Dolce - Oh Shaddap Your face

Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0