Fotjävel & Laakso

Ja foten är ju fortfarande fucked up. Och ja, jag tänker tjata om den tills den är bra. Sitter just nu med den i högläge för det har både Elin och Ulli sagt att jag ska. Så jag lyder väl! Måste väl medge att det känns bättre än att ha den rakt ner i alla fall.

Imorgon är det sista dagen denna vecka som jag måste upp 06.30. Jag dör lite grand varje morgon jag masar mig upp ur sängen. Det tog inte två dagar att vänja sig! Jag är dock duktig som petar i mig frukost den tiden på morgonen, men det går faktiskt över förväntan. Sedan stjälper jag i mig kaffehelvetet på jobbet så jag är speedad fram till lunch. Men jag håller mig till att fylla halva muggen med giftet. Men jag kommer antagligen vara beroende efter denna sommar.

Idag fyller även Laakso upp mina lurar. Det är gött med hörlurar till datorn när Jens tillbringar kvällen med att se på Discovery HD. Och appropå TV har vi nu fått en "ny" kanal. Nämligen TV4 HD. Så det är ju bra!

I helgen, ja jag vet inte vad som sker. Erika bjöd in till fest. Men jag borde ligga hemma med min fot. Men jag vill ju inte missa något heller. Gör det mig till en helgalkis? Kan hända. Höhö..

Fridens liljor

Kommentarer
Postat av: Erika

Hrm.. Nån fler som nämnde högläge? :-P Visserligen halvt i okunskap, men ändå ;-P

2007-06-01 @ 00:07:06
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: Emma

Erika: Ja du med ja :) Men jag fattar fortfarande inte varför det ska va så bra :P

2007-06-01 @ 07:02:55
Postat av: Elin

Jag förstår dig, fast knäjävel här istället...

2007-06-01 @ 21:29:29
URL: http://www.modette.se/Ella

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0