En bra start på det nya jobbet

Blev bra mottagen idag på jobbet. Och det kändes väldigt avslappnat och trevligt på min avdelning. Jag är som inte van vid arbeten där chefen fikar tillsammans med personalen och sådant. Så det var ju trevligt.

Har mest suttit med en annan tjej idag och försökt ta in så mycket information jag kan. På eftermiddagen pulade jag lite själv med lite abonnemang. Det går ju så långsamt att göra saker och ting när man inte kan :-P Imorgon tänkte jag be om att få några annonser att greja med, som inte skall stressgöras till dagen efter. Då kan man sitta i lugn och ro och försöka komma ihåg hur allt funkar i bokningssystemet samt QuarkXpress. De använder inte InDesign på VK ännu. Men hur svårt är det? Alla typografimallar och sådant är ju redan gjorda så det är ju mest att sitta och klicka.

Känns hur som helst bra och jag tror nog jag kommer trivas!

Mit fot har gjort ont idag med. Imorse gick det bra att gå på den till VK (2 km) men hem var det värre! Svullen har den varit även utan att jag tänkt på det. Haltade mig fram till apoteket i stan i alla fall och köpte Voltaren gel samt ett fotledsstöd. Känns redan bättre med att ha stödet på sig. Kliver rakt med foten så nu tror jag det kommer gå bra att traska till och från jobbet. För det gör ju inte ont att jag inte kan gå. Men det är ju dumt att kliva fel så det där stödet var nog en bra investering.

Tänkte nog träna core imorrn så man får lite träning i alla fall nu när man inte direkt kan utöva nån slags konditionsträning. Det får räcka med promenaderna till och från jobbet tills vidare!

Cheerio!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att nya jobbe känns bra =)

2007-05-28 @ 19:46:45
URL: http://www.lindizzi.blogg.se
Postat av: Jenny

Var rädd om foten!

2007-05-29 @ 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0