Ahh.. vilka kreationer

Jag härmar Klara lite och visar några fina klänningar från Monsoon Accessorize. Sjukt vackra är de. Jag vill helst ha allt! Men dels har jag inte råd (doh.. otippat?) och för det andra shippar de inte till Sverige, tydligen. Men drömma sig bort kan man alltid!




Ren och enkel men samtidigt fin. Den finns också i rosa och en liknande i svart.
100 % bomull och går loss på £70. Kanske inte så svår att sy själv? Älskar den i alla fall!




Denna tycker jag också är söt. Också i 100% bomull. Kostar £60

Kommentarer
Postat av: Lindizzi

Åh så söta!

2007-05-23 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0