Stackars studenter!

Givetvis så öser regnet ner idag. Stackars de som tar studenten säger jag bara. Hur kul är det att stå i fin klänning och bara ben på ett lastbilsflak när det blåser och regnar? Uscha. Nog för att det var blåsigt på våran student, men vi hade ju tur ändå!

Jajävlar, idag har man inte heller gjort många knop. Löst korsord, haha! Fan vad sjukt stor skillnad det är på ST (som det var då jag jobbade där, nu vet jag ju inte...) och VK. Men jag gnäller inte. Tjänar ju pengar ändå, hähä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0