Nöjd

Känner mig nöjd att jag pallrade mig iväg på två spinningpass den här veckan. Efter ett uppehåll på flera veckor vill jag gärna bli latmask igen och helst sitta hemma i soffan. Men nu kanske man kommer igång igen. Tänker inte köra stenhårt under sommaren direkt men några ggr i veckan sådär.

Dessutom fick vi ju vibrogym-instruktion idag så det skulle jag ju vilja prova på, när man får göra det gratis liksom! Är ju rätt dyrt annars att använda en sådan där. Jag trodde ju att man skulle stå på den där i ett visst antal minuter och sedan var det klart. Men det finns övningar man skall göra på själva maskinen.

Tjejen som var där hade gjort ett träningschema som man kunde börja med. 30 s för varje övning och hela passet på 20 minuter skall motsvara 60 minuters styrketräning. Låter ju nästan för bra för att vara sant, men va fan. Ett försök kan man väl göra de här sju veckorna man har kvar att jobba! Lite pinsamt dock att stå där och vibrera inför alla andra som kanske är på gymmet samtidigt. Men men! Får väl bjuda på lite fladdrande fläsk!

Kommentarer
Postat av: Lotta

I know :(

2007-06-22 @ 08:18:30

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0